Εκπομπές καυσαερίων αυτοκινήτων

stelios1

Όλα τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται με προδιαγραφές χαμηλών ρύπων.

Οι περιοδικοί έλεγχοι στα κέντρα ελέγχου για τις εκπομπές καυσαρίων γίνονται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε

αναμονή με αναμένο τον κινητήρα.
Μπορεί ένα καινούργιο αυτοκίνητο να πληρεί τους όρους χαμηλών εκπομπών καυσαερίων αλλά ο παράγοντας ορθή χρήση από τον ιδιοκτήτη-χειριστή δεν λαμβάνεται υπόψη.

Υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα που οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν υπόψη τους.

Το πρόβλημα είναι το παρακάτω:

Ας υποθέσουμε ότι ένα αυτοκίνητο κινείται σε ευθύ δρόμο δίχως ανηφόρα με την πέμπτη σχέση μετάδοσης κίνησης στο κιβώτιο ταχυτήτων και τα καυσαέρια που εκπέμπει είναι στα επιτρεπτά όρια.

Όταν το αυτοκίνητο θα κινηθεί από τον ευθύ δρόμο σε ανηφόρα λογικά ο χρήστης πρέπει να κατεβάσει την σχέση μεταδοσης κίνησης στο κιβώτιο ταχύτητων από την πέμπτη στην τέταρτη ή και στην τρίτη σχέση μετάδοσης ανάλογα με την κλίση της ανηφόρας.

Όταν ο χρήστης του αυτοκινήτου δεν κάνει αυτήν την αλλαγή και συνεχίζει να κινείται με την ίδια σχέση μετάδοσης της κίνησης στο κιβώτιο ταχυτήτων τότε ο χρήστης αναγκάζεται να πιέζει το πεντάλ της βενζίνης ή του πετρελαίου για περισσότερο καύσιμο στον κινητήρα.

Το αποτέλεσμα είναι ο κινητήρας να μην καίει σωστά το καύσιμο και το αυτοκίνητο να εκπέμπει περισσότερα καυσαέρια κυρίως άκαυστα.

Άραγε στα δισεκατομμύρια αυτοκίνητα που υπάρχουν στον πλανήτη πόσοι χρήστες κάνουν σωστή χρήση του αυτοκινήτου σύμφωνα με τον παραπάνω προβληματισμό;

Το σίγουρο είναι ότι τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κάνουν ορθή χρήση του καυσίμου.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s