Πρόταση προς βιομηχανία χαλιού του Ιράν

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Τα περσικά χαλιά είναι τα πιο ξακουστά χαλιά.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κλάδος αναπτύσεται με σταθερούς ρυθμούς.

Τα περσικά χαλιά ως επί το πλείστον έχουν σχέδια σύμφωνα με τις επιλογές της βιομηχανίας και της κουλτούρας του Ιράν.

Τα σχέδια είναι στο σύνολο τους γεωμετρικά σχέδια.

%cf%87%ce%b1%ce%bb%ce%b9

Η πρόταση μου είναι η εξής:

Ας υποθέσουμε ότι…

είμαι ένας έμπορος χαλιών και θέλω να κάνω εισαγωγή χαλιών από το Ιράν.
Όμως για να μπορέσω να αυξήσω τις πωλήσεις μου θα ήθελα να παραγγείλω π.χ. 200 χαλιά και Θέλω να στείλω κάποια σχέδια δικά μου δηλαδή έγχρωμα σχέδια που δεν έχουν γεωμετρικά σχέδια αλλά κάτι διαφορετικό και ίσως περισσότερο πολύπλοκο σε σχέση με αυτά που παράγονται όπως π.χ. τοπία.

Δηλαδή για τα 200 χαλιά θέλω π.χ. 5 διαφορετικά σχέδια.

Ίσως αυτό να αυξάνει το κόστος αλλά σίγουρα είναι μία καλή λύση ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις μου αλλά παράλληλα να αυξηθούν και οι παραγγελίες από το Ιράν.

Αυτή είναι η πρόταση μου και πιστεύω ότι θα δώσει ώθηση στην βιομηχανία χαλιού στο Ιράν.

 

I am not user Facebook

This entry was posted in ΔΙΕΘΝΗ, Οικονομία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

