Τράπεζα Πειραιώς

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Πριν από αρκετά χρόνια προτού πωληθεί η Αγροτική τράπεζα στην Πειραιώς είχα ένα λογαριασμό ταμιευτηρίου με το όνομα το δικό μου και της μητέρας μου.

Ο λογαριασμός είχε 5 ευρό.

Ήταν ένας λογαριασμός που περισσότερο αφορούσε την…

μητέρα μου και όχι εμένα προσωπικά άλλωστε δεν υπήρχε καμμία κίνηση διότι ο λογαριασμός συνεχίζει να έχει 5 ευρό.

peiraios

Τον χειμώνα του 2016 δυο νέοι άγνωστοι άνθρωποι ήρθαν να με βρούνε.

Είχαν έρθει από την Χαλκιδική και ο σκοπός τους ήταν ότι ο ένας εκ των δύο ήταν ελεύθερος επαγγελματίας και ο οποίος είχε κάνει μια συναλλαγή από το διαδίκτυο μέσω του συστήματος web banking της τράπεζας Πειραιώς αλλά είχε πληκτρολογήσει κατά λάθος τον δικό μου λογαριασμό ο οποίος τύχαινε να είχε μόνο ένα διαφορετικό ψηφίο με τον λογαριασμό του παραλήπτη των χρημάτων.

Αφού μου εξήγησαν το τι ακριβώς συνέβηκε δέχτηκα να τους εξυπηρετήσω ώστε να πάρουν τα λεφτά τους από τον λογαριασμό.

Πήγαμε στο υποκατάστημα της Πειραιώς που βρίσκεται στο Αιγίνιο Πιερίας και μιλήσαμε με τον προϊστάμενο για το θέμα αυτό.

Το παράδοξο της ιστορίας ήταν ότι ο λογαριασμός είχε μπλοκαριστεί από τον Δήμο Θεσ/νίκης για ανεξόφλητες κλήσεις που είχα στο όνομα μου από τους απατεώνες δημοτικούς αστυνομικούς της Θεσ/νίκης.

Για να μην τα πολυλογώ η τράπεζα δέχτηκε να δώσει μόνο τα 250 ευρό από τα 500 της κατάθεσης και τα υπόλοιπα θα ήταν δεσμευμένα μέχρι να τακτοποιήσω τις οφειλές από τις κλήσεις των νταβατζήδων της Θεσ/νίκης.

Δεν έχω κανένα απολύτως έσοδο ώστε να τακτοποιήσω την οφειλή προς τον νταβατζή Δήμο Θεσ/νίκης.

Η ουσία είναι ότι ο άνθρωπος πήρε μόνο τα 250 ευρό και θα περιμένει στο εγγύς μέλλον να ξεμπλοκαριστεί ο λογαριασμός για να πάρει και τα υπόλοιπα.

Αυτές λοιπόν είναι οι πολιτικές του κράτους που στην προκειμένη περίπτωση κάποιος χάνει τα λεφτά του.

Αυτό πρέπει να προβληματίσει ιδιαίτερα όλους αυτούς τους ομογενείς που ενδιαφέρονται να επενδύσουν τα χρήματα τους στην Ελλάδα.

I am not user Facebook

This entry was posted in ΔΙΕΘΝΗ, Οικονομία, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

