Απάτη διαδικτυακή οργανωμένη, Αριθμός αποστολής μηνυμάτων 54122

Συνομιλία 2/7/2016

ΑΠΟ ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΟΤΕ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΛΕΝΑ, ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΕΛΙΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΝΟΜΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΕΓΩ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΜΕΝΩ. ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ. ΕΣΥ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΣ, 51 ΕΤΩΝ (ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ. ΕΧΩ ΚΕΓΑΧΙΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΗΛΙΚΙΑ. ΓΡΑΨΤΗΝ ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ. ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ?

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΜΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΑΝΤΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ Η΄ΚΙΝΗΤΑ? ΔΙΝΩ ΤΗΛ.

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4:ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ?

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4:ΜΟΝΟΣ ΤΗ ΖΩΗ…ΑΝ ΕΠΙΤΡΠΕΤΑΙ?

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΟΜΟΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΗΝ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ. ΠΑΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΡΩΙΑΥΡΙΟ. ΘΕΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ;;

3/7/2016
ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Η΄ ΜΕΣΩ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ…

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΤΑ; ΕΧΩ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑΩ

ΜΑΡΙΛΕΝΑ4: ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΣΧΗΜΗ ΙΔΕΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;

Αριθμος που αποστελλονται τα μηνυματα 54122 ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ. ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ.

Υ.Γ. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ, ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΣΟΥ ΒΡΩΜΙΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ!!!

Αριθμος που αποστελλονται τα μηνυματα 54122 ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ. ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ.

Τα παραπάνω είναι συνέχεια από προηγούμενη καταχώρηση από αυτόν τον σύνδεσμο

https://stylianosoharagr.wordpress.com/2016/05/20/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%B1%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7/

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

