Διαδικτυακή προώθηση του τουρισμού

STELIOS 2

Η διαδικτυακή προώθηση του τουρισμού όπως έχει περιγραφεί στην παρακάτω ανάρτηση

https://stylianosoharagr.wordpress.com/2013/03/11/%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8e%ce%b8%ce%b7%cf%83%ce%b7/

δημιουργεί ένα καλύτερο τρόπο ανάπτυξης του τουρισμού και συμβάλει στην απασχόληση από την οικία του κάθε ενδιαφερόμενου που θέλει να ενασχοληθεί με αυτόν τον τομέα.

Θα πάρω ένα…

παράδειγμα σχετικά με αυτό το θέμα.

Ας πάρουμε έναν μέσο όρο για το κατά κεφαλήν ποσό που ξοδεύει ένας τουρίστας στην ελλάδα που κυμαίνεται στα 800 ευρό.

Αν πάρουμε τον μέσο όρο για το ΦΠΑ που πληρώνει ο τουρίστας από αυτό το ποσό περίπου 18% σημαίνει ότι το ΦΠΑ στο ποσό των 800 ευρό αντιστοιχεί σε 144 ευρό.

Όταν οποιοσδήποτε που απασχολείται στην διαδικτυακή προώθηση του τουρισμού και λαμβάνει το ποσό των 80 ευρό κατά κεφαλήν σημαίνει ότι ένας απασχολούμενος ο οποίος έχει καταφέρει να προσκαλέσει 150 ανθρώπους δημιουργεί ένα εισόδημα 12000 ευρό με ελεύθερο ωράριο εργασίας.

Η ανάπτυξη του τουρισμού με την διαδικτυακή προώθηση του τουρισμού συμβάλει στην αύξηση των τουριστών που θα επιλέξουν την Ελλάδα για τουριστικό προορισμό.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει προώθηση τουριστών και σε περιοχές της Ελλάδας που δεν είναι δημοφιλείς λόγω της μη σωστής προώθησης στον τομέα του μαρκετινγκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι θα απασχοληθούν στον τουριστικό τομέα μπορούν να κρατούν επαφές με τους πελάτες τους να τους στέλνουν ευχετήριες ηλεκτρονικές κάρτες ώστε τον επόμενο χρόνο να τους συστήσουν έναν διαφορετικό προορισμό σε κάποιο άλλη περιοχή της Ελλάδας και λογικό είναι από την άποψη ότι οι τουρίστες δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν ποιες άλλες περιοχές της Ελλάδας είναι εξίσου αξιόλογες διότι η Ελλάδα είναι διάσπαρτη από νησιά και προορισμούς που είναι άγνωστοι για τον επισκέπτη τουρίστα.

Advertisements
This entry was posted in Οικονομία. Bookmark the permalink.

One Response to Διαδικτυακή προώθηση του τουρισμού

  1. Παράθεμα: ΣΔΙΤ στον τουριστικό τομέα | stylianosoharagr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s