Beriev Be-200

Beriew_Be-200Το συγκεκριμένο αεροσκάφος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δρομολόγια εσωτερικού και αφορά κυρίως μικρά νησιά του Αιγαίου πελάγους διότι ως επί το πλείστον τα μεγάλα πλοία όταν δεν υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση σε κάποιο νησί λογικό είναι να μην εκτελούν τακτικά δρομολόγια.
Εξίσου σημαντικό είναι ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος μπορεί να προθαλασσωθεί και να βγεί από το νερό όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω. Δεν χρειάζεται να γίνουν αεροδρόμια στα νησιά που δεν παρουσιάζουν μεγάλη επιβατική κίνηση απλά μόνο χρειάζεται προβλήτα που δεν κοστίζει πολλά χρήματα.  

Το Be-200 είναι ένα αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων που αναπτύχθηκε από την Ρωσική Beriev Aircraft Company σε συνεργασία με την Irkut.

Μεταφορική Ικανότητα

Μέχρι 12000 kg νερού

Μέχρι 64 επιβάτες

STELIOS 2

Οι ερασιτεχνικοί χειρισμοί στο θέμα της πυρόσβεσης έχει αποδείξει στο παρελθόν τον τρόπο με τον οποίο χειριζόμαστε την προστασία των δασών.

Κάθε χρόνο η …

κυβέρνηση προσλαμβάνει εποχικούς πυροσβέστες για την πυρόσβεση.

Είναι εντελώς διαφορετικό από τον μόνιμο υπάλληλο πυροσβέστη με τον εποχικό υπάλληλο πυροσβέστη.

Δαπανούμε χρήματα για ερασιτεχνισμό όταν μπορούμε να δαπανήσουμε χρήματα για επαγγελματική πυρόσβεση.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα μέτωπο πυρκαγιάς μήκους 1 χιλιομέτρου σε δύσβατη περιοχή.

Θεωρώ ότι είναι σκόπιμο να είχαμε 5 αεροπλάνα του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους που αναφέρεται παρακάτω ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα να κάνουν ρίψη νερού 60 τόνων.

Το παρακάτω μοντέλο είναι πολλαλπλών χρήσεων γι’ αυτό και θεωρείται το καταλληλότερο ως επιλογή.

Άλλωστε το έχουμε δεί στην πράξη όταν οι Ρώσοι μας απέστειλαν ανάλογο αεροσκάφος στο παρελθόν για την κατάσβεση των πυρκαγιών.

beriev-be-200-6

Πρώτος πελάτης του Be-200 υπήρξε το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων το οποίο παράγγειλε επτά αεροσκάφη της έκδοσης Be-200ChS, για την ανάληψη αποστολών εναέριας πυρόσβεσης, έρευνας και διάσωσης, αεροδιακομιδής ασθενών και μεταφοράς φορτίου.

Το δεύτερο Be-200 απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Irkutsk Aviation and Production Company στις 27 Αυγούστου 2002. Ήταν κατασκευασμένο στην έκδοση – ChS και έφερε τον απαραίτητο εξοπλισμό του απαιτούσαν οι προδιαγραφές του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων. Το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής πέταξε πρώτη φορά στις 17 Ιουνίου 2003.

Το 2001, στα πλαίσια του προγράμματος προώθησης, το αεροσκάφος παρουσιάστηκε σε δύο μεγάλες εκθέσεις στην περιοχή του Ειρηνικού, στην Διεθνή Ναυτική και Αεροδιαστημική Έκθεση LIMA ’01, στην Μαλαισία, και στην Κορεατική Αεροδιαστημική και Αμυντική Έκθεση KADE ’01, στην Νότια Κορέα.

Το αεροσκάφος παρουσιάστηκε επίσης στο Διεθνές Αεροπορικό Σόου του Λε Μπουρζέ στην Γαλλία.

Το 2002, το Be-200 συμμετείχε σε διεθνείς αεροπορικές εκθέσεις, ενώ πραγματοποίησε επιδείξεις των δυνατοτήτων του σε πιθανούς αγοραστές στην Γαλλία και την Ελλάδα.

Το πρόγραμμα του Be-200 εξετάστηκε επίσης από την Ευρωπαϊκή EADS ως προοπτική προώθησης του στη διεθνή αγορά χρησιμοποιώντας όμως τους γερμανικούς κινητήρες Rolls-Royce Deutschland BR-715.

Το Beriev προωθείται από δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg . Επίσης το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60. Για καλύτερο έλεγχο των κινητήρων υπάρχει και ψηφιακό σύστημα ελέγχου (FADEC).

Το 2007 η Ινδονησία εξέφρασε ενδιαφέρον να αγοράσει δύο αεροσκάφη για αποστολές αεροπυρόσβεσης. Το 2006 είχε δανειστεί δύο Be-200 για τον ίδιο σκοπό, χρησιμοποιώντας τα στην Σουμάτρα και το ΚαλιμαντάνHYPERLINK  \l «cite_note-1»[1]. Επίσης, αεροσκάφη Be-200 εστάλησαν από την ρωσική κυβέρνηση[2] στην Ελλάδα, στα πλαίσια της διεθνούς βοήθειας[3], όπου χρησιμοποιήθηκαν για την κατάσβεση των καταστροφικών δασικών πυρκαγιών του Ιουλίου και του ΑυγούστουHYPERLINK  \l «cite_note-Russia_plans_to_send-4»[4]. http://el.wikipedia.org/wiki/Beriev_Be-200

Advertisements
This entry was posted in Οικονομία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s